Plata produselor comandate se poate face astfel:
![]() Plata în rate prin finanţare 100% online – Această metodă de plată este oferită în parteneriat cu TBI Bank, unul dintre principalii furnizori de servicii de creditare ce activează pe piața din România şi se încadrează sub modelul BNPL(Buy Now,Pay Later / Cumpără acum, Plătești mai târziu), model care vă oferă flexibilitatea de a achiziționa produse și de a le achita sub forma a 4 Rate Fără Dobândă pentru valori cuprinse între 100 și 1000 lei, și în 6 până la 60 de rate fixe pentru valori cuprinse între 1000 şi 30.000 lei. Așadar, puteţi beneficia de o finanțare cu aprobare rapidă, procesată 100% online, astfel încât să obțineţi produsele dorite cât mai rapid și cu avantajul de a putea eșalona plata în mai multe rate fixe. Returnarea creditului către TBI Bank cade în sarcina dumneavoastră conform contractului de credit, comerciantul neavând alte responsabilităţi. Opţiunile „card bancar” şi „finanţare 100% online” sunt disponibile în pagina de finalizare a plăţii, înainte de introducerea datelor cardului. Pentru comenzile cu valoare totală sub 100 lei este disponibilă doar opţiunea „card bancar”. Important de ştiut! – Pentru plăţile prin card bancar nu este perceput niciun comision! |
![]() Livrarea se va face după intrarea banilor în contul nostru. Coordonatele bancare pentru plata prin OP sunt: S.C. TANGUERA STUDIO SRL CUI 23255860 Cont (RON): RO53INGB0000999901912312 ING Bank sucursala Tricodava. |
Taxe de livrare: * 15 lei (la Easybox) * 20 lei prin curier rapid (la adresă) Comenzile de care depășesc 500 lei valoare netă beneficiază de LIVRARE GRATUITĂ!
|
Termen şi modalităţi de livrare
![]() Pentru produsele aflate în stoc furnizor termenul de livrare se poate prelungi până la 14-21 zile |
![]() * Livrare prin curier rapid (la adresă) În cazul solicitării redirecţionării coletului în altă localitate decât cea iniţială, după ce coletul a fost deja expediat, clientul va fi de acord cu achitarea unei diferenţe de taxă aferente transportului spre noua localitate. În cazul refuzului clientului de a suporta diferenţa de taxă, coletul va fi trimis retur la expeditor şi va fi tratat ca atare (v. „limitarea responsabilităţii”) |
Politica de returnare
![]()
|
Limitarea responsabilității
![]() Nu ne asumăm răspunderea pentru întârzierile ocazionate de serviciile de curierat. În cazul obiectelor ajunse deteriorate din vina transportatorului, sesizările se primesc doar în scris, pe mail (comenzi (at) semnelecerului.ro) în termen de maxim 48 de ore de la primirea coletului şi doar însoţite de dovezi. În aceste cazuri procedura de despăgubire constă în rambursarea sumei aferente obiectului deteriorat. Reclamaţiile primite după acest termen şi/sau la care nu sunt ataşate dovezi nu vor fi luate în considerare şi nu se poate rambursa contravaloarea produselor. Înlocuirea obiectului deteriorat este posibilă la cerere, în limita stocului disponibil şi cu aplicarea condiţiilor pentru retur (pe cheltuiala clientului) |
![]()
NU se preiau comenzi / sesizări LA TELEFON. Acestea trebuie transmise DOAR în scris
VĂ RUGĂM NU INSISTAŢI |